VIZE: Alberta Choi - verze hry 2.0
Albert Choi je 20 letý designér žijící ve Vancouveru a vytvořil nejlepší uživatelské rozhraní pro Pokemon GO, co bylo dosud k vidění. Na Redditu bylo vždy hodně nápadů, ale málokdy byly kreativní a zároveň provediltelné. Narazil jsem na článek Alberta a musím říct, že jsem opravdu zíral. Albert hru musí mít rád a byla by to dobrá posila týmu Nianticu.
Upozorňuji, že se jedná o fiktivní obrazovky a Niantic s nimi nemá nic společného. Je to jen Albertova vize.

První obrázek obsahuje dvě záložky, které představují Kanto a Johto generaci v Pokédexu. Netuším proč jsou obě generace na obrázku smíchané (patrně jen grafická chyba), ale každopádně je to skvělý nápad. Mnohem lepší než rolování a dává šanci na přehledné listování i po přidání dalších generací, kdyby k tomu někdy mělo dojít.
Albert zkusil také předělat trackovací systém. Pokud narazíte na pokémona, kterého zatím neznáte je potřeba použít identifikátor, který vám odhalí o jakého pokémona se jedná. Počet jeho použití je omezený.

První obrázek obsahuje dvě záložky, které představují Kanto a Johto generaci v Pokédexu. Netuším proč jsou obě generace na obrázku smíchané (patrně jen grafická chyba), ale každopádně je to skvělý nápad. Mnohem lepší než rolování a dává šanci na přehledné listování i po přidání dalších generací, kdyby k tomu někdy mělo dojít.
Podle jeho vlastních slov, jak to funguje.
Stopy mohou být skenovány pomocí nové pomůcky - identifikátoru. Když identifikátor pokémona určí ukáže vzdálenost a směr, kde se nachází. Kdybych byl Nianticem, použil bych to pro vzácné pokémony a hru tím trochu ztížil. Počet použití je omezený bateriemi, které by byly jako nová položka v batohu, které budeme dostávat v omezeném množství.
Jak všichni víme, Shinny Pokémoni se mají brzy ve hře objevit. Albert zkusil jednoho takového překreslit.

Albert promyslel více věcí a můžeme se tak podívat, jak by mohlo vypadat obchodování, PVP bitvy a další. Dost možná i o několik let dříve než Niantic své vize uskuteční.

Na prvním obrázku nabídka a poptávka. Na druhém výsledek obchodování - výměna hvězdného prášku za sladkosti (candy). Na třetím historie obchodování.

Zápas mezi hráči. Dovolím si nesouhlasit s odměnami - bojím se fiktivních zápasů, ale třeba by to Niantic nějak ošetřil.

Použítí Master Ballu proti legendárnímu Ho-oh. Myslím, že obrázek věrně vystihuje to, co čekáme od setkání s legendárním pokémonem.

Dnes už máme denní bonusy, ale mohli bychom jít mnohem dál. Na levé straně se ukazuje aktuální statistika. Chcete-li získat odznak/medail musíte splnit úkoly dole. Každý splněný úkol by mohl přinést XP nebo předměty. Vpravo nahoře je tlačítko pro zobrazení trenérské karty.
Jde o krásnou práci, která by mohla být inspirací i pro Niantic, děkujeme! Všem doporučuji projít Albertův článek. I pokud neumíte anglicky, alespoň uvidíte krásné obrázky.
Nejčtenější články o pokémonech
- Evoluční předměty
- Legendární pokémoni jednoduše pro každého!
- Zabiják Dragonite
- Tabulka odměn nejen za držení gymu
- Promo kódy
- Odměny za level - úrovně 31-40
- Jak získat Espeona a Umbreona
- IV Calculator - kalkulátor