Tržby Nianticu dosáhly v roce 2016 hodnoty 950 milionů dolarů
Společnost App Annie, která se zabývá průzkumem trhu, odhaduje tržby Nianticu za rok 2016 na 950 milionů dolarů.
Hra Pokémon Go byla uvedena 6. července 2016 a okamžitě se stala hitem. Během několika měsíců byla hra stažena více než 500 milionkrát. Dostala milióny lidí z pohovek a od televize ven do ulic, aby venku chytali virtuální Pokémony. Hráči společně nachodili už více než 8,7 miliardy kilometrů.
App Annie už dříve oznámila, že Pokémon Go dosáhla tržeb v hodnotě 600 milionů rychleji než jakákoliv jiná hra. Trvalo to o něco méně než 90 dnů. Pro srovnání uveďme, že velmi oblíbená hra Candy Crush Saga na to potřebovala více než 200 dnů, Puzzle & Dragons 400 dnů a Clash of Clans více než 500 dnů.
Velkým úspechem je i to, že tato nová hra nebere tržby jiným hrám. Přitáhla další nové hráče, kteří před tím na mobilu hry mnohdy nehráli.
84% tržeb přineslo prvních 110 dnů (800 milionů). Hra byla číslem jedna v počtu stažení na Google Play i na iOS. Stala se číslem 3 v tržbách za takovými tituli jako Monstrum Strike a Clash Royal.

Zdroj: venturebeat.com
Nejčtenější články o pokémonech
- Evoluční předměty
- Legendární pokémoni jednoduše pro každého!
- Tabulka odměn nejen za držení gymu
- Předmět Lure module
- Promo kódy
- Jak získat peníze
- Evoluce Eevee - vývoj
- Zabiják Dragonite