Změna útoků k 21.2
Ahoj, english není zrovna moje kámoška. Chápu to správně, že u většiny pokémonů snížili trvání primárního útoku spulu se sílou útoku? Tedy, že vše zůstalo na svém, jen primární útok bude vizuálně rychlejší (dva údery místo jednoho při stejném poškození)?
Clayi, vím, že tě ty změny už musí štvát, ale šlo by to promítnout do nějakého článku nebo DSP v pokédexu?
Pokud by snížili trvání primárních útoků, bylo by to fajn, s těmi delšími animacemi se hůř uhýbalo před sekundárním útokem.
Nerozumím ale tomu, co znamená "energy gain reduced from x to y" když u rychlých útoků není nabijení.
Docela by mě zajímalo, co to udělalo s DSP, protože třeba Thunder Shock u Jolteona vypadá zajímavěji (snad to bude stejný jako před změnou). Snížili mu dmg ze šesti na pěk, ale trvání útoku zredukovali z 1100 na 600ms. Jestli počítám dobře, mělo by to být významně vyšší DPS. Ale radši se ptám, ty se v tom vyznáš .
makám na tom
Je to trochu ošemetnější. Zkrátila se doba (většinou), takže útok je rychlejší. Ale zároveň změnili i další hodnoty, takže je sice častější, ale působí méně škod a navíc většinou i hůře nabíjí nabíjecí útok. Takže i doporučené movesety se zase promíchají...
Jo aha, to bylo info o nabijení sek. útoku . No tak to jsem zvědavej, co z toho vyleze. Doufám, že už s tím přestanou čachrovat
.
Čteč Reddit - nadávaly tam lidi, za změnu útoků, tedy Niantic se nechal ukecat ke změně? Nebo si prostě změnili útoky a po pár dnech si řekli, že to zase zrevidujou, tzn šijou to horkou nití v másle....
přijde mi to jako já, kdysi na začátku, kdy jsem tvořil webové strány. Jedna část komunity něco navrhla, udělal jsem to, druhý část to zhanila, tak jsem to zase dával zpátky a nebralo to konce. Člověk musí mít koule stát si za svým rozhodnutím a změnám naslouchat, ale ne to dělat zbrkle.
Nová DPS jsou už v pokédexu. rychlé útoky prodělaly mohutné změny (v DPS), nabíjecí velmi kosmetické, ale co jsem si všimnul.
Doporučené movesety budou později.
Teda, to seš ale rychlík .
Děkuju!
Uložil jsem si přechozí screeny pár vybraných a je to teda mazec. Nejhustší je drogonite se steel wingem, to teda žasnu - z nejhoršího prim. útoku je nejlepší. Dragonity mám jen dva, jednoho chycenýho, druhýho na 91% zrovna s tímhle, takže mám radost .
Už se těším, až otestuju nanovo Cloystera na dragonitey. Jednoho mám s frost breath na CP 2300, druhého s Ice shard na 2100 - oba s Blizzardem. A donedávna to byli oba drakobijci. Ten silnější sejmul každáho draka. Po aktualizaci to byla bída, tak jsem začal pomalu tunit i toho druhýho.
Jsem docela zvědavej, jak to s tím teď zamíchalo a jak a co půjde sundavat .-).
zkus a dej vědět Ale Steel Wing má sice největší DPS, ale zřejmě jeho nabíjecí schopnosti budou horší, protože do útoku se tolik nepodoručuje.
Sám už přestávám útoky řešit. Něco se naučím, na něco si zvyknu a oni mi změní a jsem zase na začáku. Kolik já vyházel velmi dobře hodnocených Vaporeonů s Watter pulsem... Už budu řešit čistě jen IV...
Každopádně přítelkyně je nadšená jak u Gyaradose s Twisterem se stal použitelný útok. Pořád nejhorší, ale už se dá použít.
No s útoky máš recht. jen je trošku problém, co maxovat a co ne. S tím, jak je to nestabilní se bojim, že jednou přijdou a degradujou CP nejednoho pokémona znovu. Třeba šáhnou i na vapíky. A to pak bude teprve mazec.
Ono těžko háda, co má smysl hnát na max a co ne. Před tou změnou jsem třeba takhle maxoval Golducka, kterej byl tou dobou lepší než golem. Pak jsem se honil za Laprasem....
A že šáhnou na HP, s tím vyhrožovali, tak kdo ví, s čím přijdou za týden
má to i výhodu, když už nám v něčem ujel vlak, tak po změně útoků je to vlastně jedno a začínáme zase na novo.
osobně jsem otrávená, ze všech mých 100% a vymazlených na max Gyaradosů, Ryhornů, Dragonitů jsou chudáci ...když vytuním jiné, tak nejspíš za měsíc budou opět pro prófu...fakt už nebaví....stardusty v pytli, abych měla ty nej a ted tohle?!?