Nefunčnost aplikace

Otázka: Nefunčnost aplikace
od: rompokero® » út 20. 03. 2018, 14:05

Ahoj!

nemáte náhodou někdo zkušenost? Po přihlášení se mi zobrazí přes celý display avatar a nic více.

Připojení na net mám (vše ostatní funguje).

Podotýkám, že jsem ban nikdy nedostal (ani nevím, jak to vypadá).

Pokud odinstaluji aplikaci a znovu naisntaluji, nesmažou se mi data?

Jedu na androidu a přihlašuji se přes účet na google.

Díky moc za radu.

Počet odpovědí: 4 | poslední aktualizace: út 10. 04. 2018, 12:47
od: welby » st 21. 03. 2018, 11:15

Asi nějaký bug... Klidně aplikaci odinstaluj a nainstaluj znovu. O data nepřijdeš.

Jen to bude chtít při prvním přihlášení možná datum narození, které jsi zadal při registraci, tak bacha. Někteří si ho při registraci vymysleli a teď jsou v háji, když si chtějí PoGo znovu nainstalovat. PS: Nejsem si jistý, jestli je to datum potřeba i při přihlašování přes google účet nebo jen přes ten PTC...

 
od: rompokero® » pá 23. 03. 2018, 17:45

Díky, už jsem vyzkoušel odinstalovat a fachčí to.

 
od: bufophoenicurus® » pá 06. 04. 2018, 10:41

Je to zajímavé, mě se to stává na starším telefonu, na kterém hraju na druhém účtu. Občas na tom telefonu přepínám z druhého účtu na (třetí) účet manželky a po přepnutí mi to přesně jako tobě zobrazí avatar a nic se něděje. Musím apku vždycky vypnout a znova nahodit. na novějším telefonu mi přehlašování nezlobí. Tak kdo ví, čím to je

 
od: rompokero® » út 10. 04. 2018, 12:47

čau Bufo!

bylo to nepříjemné. Půl dne a nic. myslel jsem, že je to nějaký bug a spustí se to samo. Ban u mne nehrozí, takže jsem si myslel, že je to chyba systému. pak stačilo odinstal a OK.

 
 
Copyright © 2016-2025 PokémonGoDEX.cz. Všechna práva vyhrazena..