Zabiják Blissey

Otázka: Zabiják Blissey
od: rompokero® » pá 21. 04. 2017, 18:15

mám Dvě otázky, založím 2 témata

první: jsem začátečník a když je v GYM Blissey, nedávám to. Nemám žádné bojové. Šlo by do Zabijáků doplnit i Zabiják Blissey? Zkoušel jsem různé, končil jsem na time-out.

Mimochodem, tento web, i když si na sebe nevydělává (Clay01) považuju za nejlepší a nejinspirativnější. A za to díky!

Počet odpovědí: 11 | poslední aktualizace: út 02. 05. 2017, 16:45
od: skregik® » ne 23. 04. 2017, 00:15

Ahoj,

hlavni - musis uhybat. Ja pouzivam (Level 37) Exegguter 2829 (solar beam), Espeon 2510 (confusion, future sight), Alakazam 2476 (confusion, psychic), Dragonite 3062 (dragon tail, outrage). Pokud uhybas staci ti i jeden pokemon na Blissey 3000+

P.S. Budou stacit urcite i Pokemoni s mensim CP, dulezita je ucinnost (damage per second) prvnich a druhych utoku. Kazdopadne jich budes muset pouzit vic jak jeden.

od: bufophoenicurus® » po 24. 04. 2017, 10:14

Já si momentálně šlechtím prvního tyranitara, zatím má CP jen necelých 2800, ale Bliss si celkem slušně dává už teď. navíc její útoky mu většinou nic moc neudělají, sekundárním chce uhýbat.

Pokud je Bliss silnější, volím kombinaci tyranitar a dragonite a třeba ani všemu neuhýbám.

od: welby » po 24. 04. 2017, 10:42

Ono záleží i na tom, co znamená, že jsi začátečník? Pokud jsi někde na levelu 20 apod, tak se obávám, že na nějakou silnou Blissey s CP 2800 nebudeš mít možná nic, co by ji dokázalo sejmout. Ta potvůrka je dost odolná a time-out je tak u začátečníků celkem normální. Bohužel...

od: PanTucnakKP » po 24. 04. 2017, 14:49

Já na blissey používám Jolteona 2200 CP Thunder Shock/Thunderbolt a celkem bez problémů sejmu Blissey i s CP kolem 3K.

od: rasputins11® » po 24. 04. 2017, 17:18